Jag överlevde!

DATUM 2008-12-16 KLOCKSLAG 11:09:01
Okej, visst det kanske inte är så många som dör när dom besöker Ishotellet. Men jag som hatar att frysa borde ha dött när jag på natten när det var -40 skulle gå över Torneåälven i becksvart mörker.

Eller när jag sov inne i ett isrum på hotellet och höll på att frysa ihjäl. Nej usch vad hemskt detta var haha..
Men så otroligt jäkla kul samtidigt! Jag älskar människorna, stämningen, snön (fasktiskt, ja), och hela bygget!

Tycker allt att ni ska åka dit nångång så ni får se hur amazing det är!

Bilder och så kommer senare idag. Eftersom att flyget var försenat från Kiruna hade jag en minut på mig i Arlanda att byta flyg till Gbg. Jag hann men tyvärr inte min väska som får ta taxi hem själv idag.. Stackare haha.


Jag har inte glömt tävlingen men eftersom att det inte fanns nån dator så kunde jag inte utse nån vinnare.. Men ikväll klockan 23.00 utses en vinnare.. okej? Tävla på nu!







dirtycarrouu.blogg.se

jag tkr att det är skit fränt att det finns ishotell, ja skulle lätt vilja testa å åka dit :D

DATUM 2008-12-16 KLOCKSLAG 18:21:51
BLOGGADRESS http://dirtycarrouu.blogg.se/





NAMN:



EMAIL: (publiceras ej)



BLOGG:



KOMMENTAR:

KOM IHÅG MIG: