Landvetter

DATUM 2008-12-10 KLOCKSLAG 08:43:28
Finns det nån tråkigare flyplats än Landvetter?
Jag råkade visst boka ett senare flyg igår så jag kom cirka två timmar för tidigt.. Wihoo! Det enda som finns att göra är att läsa tråkiga affärstidningar och kolla på ännu tråkigare folk som läser tidningarna.. Inte finns det nån affär heller. Suck.

Jaja om 45 minuter går flyget sen ska jag vänta på Arlanda...

Vi hörs troligen på Arlanda om jag hinner annars hörs vi när jag är framme! :)

 ps. Termometern visar på 2 grader här nu. Dit jag ska är det ju cirka 20 graders skillnad :)







Najnaah

Haha allt som har med Landvetter och göra är tråkigt.. tro mig, jag bor där xD

DATUM 2008-12-10 KLOCKSLAG 21:14:07
BLOGGADRESS http://najnaah.blogg.se/


sofia

det finns ju visst affärer på landvetter, och cafeer

DATUM 2008-12-21 KLOCKSLAG 12:15:37





NAMN:



EMAIL: (publiceras ej)



BLOGG:



KOMMENTAR:

KOM IHÅG MIG: