Stinalee ljuger.

DATUM 2008-12-09 KLOCKSLAG 00:00:23
Inte, såklart ;) Klart hon är i Thailand.
Varför skulle jag annars ta hand om hennes hundar?

Så dum är jag faktiskt inte.

Visst är dom söta och väldigt mysiga att  gosa med men sååå jäkla kul är det inte att passa två hundar som;

* Måste gå ut minst 4-5 ggr per dag alla tider på dygnet.
* Måste sova i ens säng annars gnäller dom hela natten.
* Får ens pojkvän att bli vansinnig eftersom att dom pussar honom i hela ansiktet på morgonen.


Det där är bevis nog. Så det så "storstadspojken".







E

Om det är du som har hand om hundarna kan du la lägga upp en bild på dem?

DATUM 2008-12-09 KLOCKSLAG 23:35:38


Therese

Varför åker man till thai ensam? Sån ensamvarg kan man bara inte vara! Sen kostar inte en tahi resa 18 tusen hihi.. inte ens när jag bodde så fint man bara kan i 3-4 veckor, så betalade jag långt under 18 tusen!

DATUM 2008-12-29 KLOCKSLAG 14:59:48





NAMN:



EMAIL: (publiceras ej)



BLOGG:



KOMMENTAR:

KOM IHÅG MIG: