Bara en dag kvar!

DATUM 2008-11-27 KLOCKSLAG 11:06:19
Idag är det jobb på skitjobbet som gäller och även imorgon sen är det sluuuut! Jippie..

Jo vad har hänt?

Igår var det med middag med Stina... Hon är för härlig bara... Det finns inte ooord för hur mycket jag gillar henne.. Nämnde att jag och Gustav suttit och kollat på hennes videoupdate med Charlies penis flera gånger... Den finns på hennes blogg nu igen, favorit i repris haha :)



Jag håller på att tvinga Stina att inte ha sin "Stinaleesötapose" på VARJE kort..
Jag älskar när jag får spoooontana kort på henne tihi :)


Jag har ett litet dilemma nu dock.. Jag vet inte ju som sagt inte om jag får nån lön... Men det händer så mycket roligt nu... Måste fixa pengar på nått sätt... 

Carro frågade igår om jag ville hänga med på Idolfinalen i Sthlm hon hade tydligen fått en mass agratisbiljetter.. Inte för att jag är särskilt intresserad av Idol.. Fick tillochmed fråga Carro vad dom som var med hette idag haha... De enda jag hade någorlunda koll på var Lars (som åkte ut wihoo), Anna (som tydligen hade åkt ut förragången) och Johan som tydligen åker ut nästa gång haha. Jaha vilka finns kvar liksom?


Får se om jag åker med men det hade nog varit ganska småkul faktiskt..

Nej dags att ta på hundarna deras nya täcken och dra ut på en promenad.. Hörs ikväll!








carro

DU SKA FÖLJA MED! Annars blir jag jätte ledsen, för det kommer bli så jävla kul om du följer med. Vi måste faktiskt börja umgås meda ju ;) ring mig sen ;) Pusssssssssssssssss

DATUM 2008-11-27 KLOCKSLAG 14:37:45
BLOGGADRESS http://unwritten.devote.se


Michelle

Fin blogg! Sådär naturlig och inte tillgjord. Jag vill också på Idolfinalen :( Well, jag ska prenumerera, och om du vill så får du gärna prenumerera på min med, skulle vara kul. :)



Kram!

DATUM 2008-11-27 KLOCKSLAG 20:38:58
BLOGGADRESS http://oaklandstolemyheart.blogg.se/


Stina

HAHA gumman då.. Jag kan ju inte överge Stina-lee posen :p Men det är allt roligt med lite spontana bilder också, bara de inte blir föööööör fula haha.. Vill också på idolfinalen! Men det kan jag ju inte mohahaha, you know why ;p



Puss på dig världens goooaste!!

DATUM 2008-11-28 KLOCKSLAG 18:08:54
BLOGGADRESS http://stinalee.se





NAMN:



EMAIL: (publiceras ej)



BLOGG:



KOMMENTAR:

KOM IHÅG MIG: