Fashion

DATUM 2008-11-18 KLOCKSLAG 22:10:05
Ibland är inte livet särskilt fashion.. Specciellt inte klockan sju på morgonen när det ösregnar ute och jag inser att jag kommer ha motvind heela vägen till jobbet när jag cyklar...

Det är därför jag har bestämt mig för att ta körkort! Igår var det körlektion och vem såg man i bakspegeln hela tiden? Jo Stina.. Fast hon var så söt och snäll och sa inte ett ord... Inte ens ett litet fniss när jag fick kärringstopp.. :P

Idag var det dags för två lektioner i rad.. Start i backen och sånt men det gick ganska bra faktiskt :)

Imorgon blir det teorilektion med übersöta Carro. Vad ska vi göra när teorilektionerna är slut haha?








Carro

Jadu, en spännande tur genom Centralstationen var dagens underhållning. Stöört mycket roligare än cp-lektionen med de mycket underhållande tolkarna !! :P

DATUM 2008-11-19 KLOCKSLAG 19:39:49
BLOGGADRESS http://carolinesundstrom.blogg.se/





NAMN:



EMAIL: (publiceras ej)



BLOGG:



KOMMENTAR:

KOM IHÅG MIG: