Tack

DATUM 2008-11-25 KLOCKSLAG 14:29:38
Ja tack För alla fina kommentarer jag fått :) Och förlåt för dålig uppdatering som vanligt.. Men jag har nyss sagt upp mig från jobbet och nu säger dom att jag inte får min lön blablabalbal... Kul liv jag lever eller hur?!

Det går inte in i mitt huvud att jag har jobbat gratis i två månader...

Vet inte riktigt hur jag ska göra nu.. Kan varken betala hyra eller räkningar..

Men men kan ju alltid passa på att slänga in en bild till.. :)


foto: Emelie Ohlsson

Gillar inte riktigt mitt leende på denna bilden.. Jag tog bara denna bilden för att ögonen är riktigt blå och ser ut att lysa..

Åh en grej till på tal om ögon.. Är inte Stina världens finaste tjej som skrev att jag har stans finaste ögon? En sån grej kan ju bara lysa upp hela min tillvaro.. Tack vännen!









carro

vilket jobb har du sagt upp dig ifrån? KOLLA MIN BLOGG!!!!!!!!!!!!!!!!!

DATUM 2008-11-25 KLOCKSLAG 15:05:28
BLOGGADRESS http://unwritten.devote.se


Sara

Det där var ju bara sjukt att du inte skulle då fin lön :o du har ju faktiskt jobbat.

DATUM 2008-11-25 KLOCKSLAG 15:58:41


bitte

Hej vill tipsa dig om en super tävling som market2member har.



Värva nån vän och vinn snygga priser.Jättelätt att vinna



Har en jättestor julklappssäck med massa vinster.



Allt är gratis gå in här



http://www.market2member.com/invitation.jxp?uid=78d1bddb-e2da-4822-9b05-5a50360bc404

DATUM 2008-11-27 KLOCKSLAG 11:05:31
BLOGGADRESS http://blondiesliv.blogg.se/


anne

du är så underbart söt o snäll skjälv, så ge lite berömm till dig skjälv.

kom nu ut snart och rid och njut utav pållarna.

pållarna tycker om dig och alla vi på granliden kram från hästanne, som inte alls hänger med i modesvängen längre förutom när det gäller hästkläder. kramisar anne

DATUM 2008-11-28 KLOCKSLAG 00:43:13
BLOGGADRESS http://globalhandsome.se


Anonym

Oj hoppas allt löser sig<3

DATUM 2008-11-28 KLOCKSLAG 19:01:05





NAMN:



EMAIL: (publiceras ej)



BLOGG:



KOMMENTAR:

KOM IHÅG MIG: