Spontan

DATUM 2008-10-13 KLOCKSLAG 00:47:35
Oj vad spontan jag kände mig idag när Lisen och Daniel ringde och frågade om jag och Gustav ville hänga med på bio..

Vi sa direkt självklart men det var inte lika roligt när dom sa "var klara om fem minuter så att vi hinner med färjan"

Det är det värsta med att bo på en ö. Vi måste alltid anpassa vårt liv efter färjan... Missar man den får man stå och vänta om det vill sig riktigt illa i en hel timme.. Det ska ni veta är inte särskilt roligt då vi bor i Sverige som är så jäkla kallt... Och 1 timme är ju bara 59 minuter för länge för att ha bilen på tomgång.. Så man får sitta där och frysa.

Då förstår ni kanske hur viktigt det är att verkligen hinna med färjan :P


Färjan..



Vi såg Stepbrothers som var sådär tyckte jag... Inte för fräscht att se någon ta sin pung mot några trummor :S










NAMN:



EMAIL: (publiceras ej)



BLOGG:



KOMMENTAR:

KOM IHÅG MIG: