Killar alltså.

DATUM 2008-09-28 KLOCKSLAG 09:04:38
Inatt kom min kära sambo hem vid fyratiden... "Bara lite sen" sa han när han sa att han skulle hem lite efter nio...

Det värsta är att han alltid ska prata när han kommer hem.. Det är nog någon tvångstanke att om han säger hej måste jag också säga hej.
Funderar även starkt på att låta honom ligga närmast dörren i sängen.. I början var det tänkt att jag nog går upp tidigare än honom därför ligger jag närmast dörren men att ha en full kille som ska klättra över mig klockan fyra på natten är sådär. ..


Igår då?

Det var tänkt att det skulle bli utgång med Stina men man kan ju inte påstå att hon är något vidare på att planera.. Varken tåg eller hundpassning passade in denna kväll.. Fast detta tar vi igen nån annan helg, right Stina?

(Kanske den 16:e i Sthlm who knows...)



Söt är hon iallafall storskitan StinaLee.









bitte

hoppas du haft en trevlig helg

DATUM 2008-09-28 KLOCKSLAG 13:16:28
BLOGGADRESS http://blondiesliv.blogg.se/


Stina

haha, du är go! Det måste jag ju säga.. :p Hoppas du kan hänga med till sthlm.. Puss puss

DATUM 2008-09-28 KLOCKSLAG 15:13:05
BLOGGADRESS http://stinalee.se





NAMN:



EMAIL: (publiceras ej)



BLOGG:



KOMMENTAR:

KOM IHÅG MIG: