Ångest

DATUM 2009-02-23 KLOCKSLAG 16:44:53


Jag är en periodare.
Alltså inte alkisperiodare utan stressperiodare.. Jag stressar som fan och säger ja till allt som går. Sen efter ett tag börjar jag känna att nu pallar jag inte mer. Ofta känner jag detta alldeles försent och mår skitkasst mitt inne i en "stressperiod". Det är då jag bestämmer mig för att planera in en dag när jag gör absolut ingenting. Idag är en sån dag. Men fyy fan vad det kliar i hela kroppen!

Jag kan bara inte ligga i soffan hela dagen utan att göra nånting. Det är skitjobbigt. Jag kan verkligen inte slappna av. Nu blir jag stressad för att jag inte gör nånting. Och när jag får den här ångesten blir jag handlingsförlamad. Så nu sitter jag här. Och känner att jag borde göra nått men samtidigt har jag snart en stressperiod till. Jag borde alltså bara vila. Men nä det går inte.



.

Sitter och lyssnar på No stress med Laurent Wolf. Dock vill jag bara ställa mig på bordet och dansa och sjunga så högt jag bara kan.. Varför inte egentligen? Haha







Lisanne

Ja jag också, men kanske borde säga nej lite oftare :D



Aja allt bra annars :D?



DATUM 2009-03-01 KLOCKSLAG 14:00:04
BLOGGADRESS http://liisanne.blogg.se/


jackie

jag ÄLSKAR den låten, kommer lyssna så jag dör på den nu när jag ska sitta på flyget till thailand :)

DATUM 2009-03-20 KLOCKSLAG 19:19:25
BLOGGADRESS http://fashionistadiary.blogg.se/


jackie

no tress är bäst

DATUM 2009-03-20 KLOCKSLAG 19:21:50
BLOGGADRESS http://fashionistadiary.blogg.se/





NAMN:



EMAIL: (publiceras ej)



BLOGG:



KOMMENTAR:

KOM IHÅG MIG: