LEDIG!!

DATUM 2009-01-27 KLOCKSLAG 10:55:23
Längar tillbaka...

Den senaste månaden har jag inte haft en enda riktig dag ledig. Så det här är den absolut första. Jag får lite panik.. Det känns som om det är min sista dag på jorden. Det är ju nu jag ska städa, tvätta, damma, SHOPPA, träffa kompisar, fika, gå på bio, träffa släktingar, skicka dom där breven, betala räkningar.. Ja göra allt jag inte hinner när jag jobbar..

Men hur farao ska jag hinna detta på en dag?!
Jag får helt enkelt prioritera. Så förlåt sambo G: men städningen går fetbort! Det råkar ju vara löning idag så idag blir det shopping yesyesyes!

Jag vet ju aldrig när jag är ledig igen :P

Förövrigt så är jag fortfarande lika brun och fin som jag var när jag sprejade mig i fredags. Trots jobb i mycket vatten och två duschar. Måste ha varit att Marlene på Sugarskin var så sjuukt duktig. Sjukt billigt var det att spraya sig hos henne också. 200 spänn och du såg skillnad direkt. Och jag har inte fått en enda fläck nånstans än.






NEWS:
(Klicka på texten)

Kolla in min favoritbild i tagningen jag gjorde med Emelie.

Boka tid hos Marlene här.















caroline

tycker allt du kan komma hit och träffa lilla elliot :) <3

DATUM 2009-01-27 KLOCKSLAG 11:09:08
BLOGGADRESS http://carolinesrum.devote.se


caroline

tycker allt du kan komma hit och träffa lilla elliot :) <3

DATUM 2009-01-27 KLOCKSLAG 11:09:25
BLOGGADRESS http://carolinesrum.devote.se





NAMN:



EMAIL: (publiceras ej)



BLOGG:



KOMMENTAR:

KOM IHÅG MIG: