Nattprat.

DATUM 2009-03-14 KLOCKSLAG 23:04:47


Igår var en sådär riktigt trevlig kväll.. Mötte upp Carro vid tåget för att sedan dra vidare. Tanken var att inte bli så full jag skulle ju trots allt börja jobba 7 dan efter. Men när alkoholen flödar in flödar också vettet ut :P


Det hela slutade med alldeles för många tequila, cider, öl, shot you name it. Efter det var dags för sista bussen hem och hallå jobbet. Det bästa med dom här dagarna när jag jobbar lite halvt bakfull är att jag jobbar så jäkla mycket bättre. Jag gör lite mer, lite nogrannare bara för att kompensera  gårdagen liksom.

Jobbade ett trevligt dubbelpass idag också. Från 07-21.


Sen blev det melodifestivalen. Operatjejen var lite otippad tyckte jag, men kul med nått nytt och kul att den Svenska folket röstade mest på vann för en gångs skull. Jag gillar inte dessa jurys och "internationella juryn" ska vi inte ens snacka om.
 
Fast hade jag fått bestämma hade jag nog velat att H.E.A.T vann :)











NAMN:



EMAIL: (publiceras ej)



BLOGG:



KOMMENTAR:

KOM IHÅG MIG: