Hard work, work!

DATUM 2009-05-24 KLOCKSLAG 21:14:59


Mitt jobb är faktiskt ganska bra. Jag lägger själv ett  önskeschema varje månad och oftast blir det precis så som jag önskade.

Min taktik gällande schemat är:

* Aldrig jobba måndagmorgon.. Finns inget mer underbart än att få sova på en måndagmorgon. Bara tanken på att andra har gått upp svintidigt för att jobba gör min måndag helt underbar!

Inga fredagkvällar. Jag måste bara jobba en enda fredagkväll per månad och det är okej..

* Men allra helst inga fredagar över huvudtaget. Eftersom att jag bara jobbar 80% per månad så behöver jag bara jobba 4 dagar per vecka, vilket oftast betyder långhelg :)

Dessutom har vi något som heter Flex på mitt jobb. Det betyder ungefär att om jag inte orkar jobba imorgon kan jag ringa in en vikarie och på så sätt bara jobba in den dagen en annan dag.. Fiffigt va?!

Saken är bara den att imorgon jobbar jag dubbelpass. Vilket betyder att jag inte bara måste gå upp svintidigt..
Jag måste även jobba från 7-21.

Segt? Jajemen!







Anonym

Asfin blogg du har! :D

DATUM 2009-05-27 KLOCKSLAG 17:26:07
BLOGGADRESS http://ifeofteen.blogg.se/


Exo

Men man blir ju ändå helt paff när man läser det här: "Är 18 år och tog studenten i våras.

Håller just nu på att jobba på fyra olika jobb varav ett på heltid".



:O

DATUM 2009-05-28 KLOCKSLAG 00:09:21
BLOGGADRESS http://exoticfashion.blogg.se/





NAMN:



EMAIL: (publiceras ej)



BLOGG:



KOMMENTAR:

KOM IHÅG MIG: