Rubrik

DATUM 2008-10-22 KLOCKSLAG 21:51:02
Hur går det egentligen nu?
Jo det går bra.. Eftersom att jag jobbar på viktväktarna varje vecka känns det inte mer än rätt att följa deras program.. Det är lite klurigt med alla points och blablabla men det ska gå :)

Förra veckan började det förresten två tjejer i min ålder.. Sitter och pratar med dom lite innan lektionen och det känns skönt att ha några som tänker likadant och är i samma ålder... Ingen av oss har särskilt mycket övervikt det är bara dom där "sista" kilona som vill bort :) och alla är överens om att vi inte kommer bli anorektiker eller liknande efteråt vi vill bara lära oss att inte tappa greppet över övervikten..

Jag vill inte gå in på Viktväktarna när jag väger 110 kilo eller mer och knappt kunna gå som många gör och tro att det ska gå att banta bort på några veckor..







Charlotte

Fredag igen och tävling igen på charlotte.nu! Vinn nattro, alkoholglasögon eller gamla dansband. Trevlig helg!

DATUM 2008-10-24 KLOCKSLAG 16:42:45
BLOGGADRESS http://www.charlotte.nu


Sandra

Jag är också med i VV och jag är bara 20 år. Jag går ner sakta men säkert. Vilket jag tycker är bra:)

DATUM 2008-10-25 KLOCKSLAG 18:47:43


Johnny

Hej, jag vill också gå med i VV, för jag har ett antal kilon som måste bort! Får jag de ?:D

DATUM 2008-10-25 KLOCKSLAG 20:35:54
BLOGGADRESS http://grogg.blogg.se/


Lina

fast tråkigt att det nästan bara är redan smala personer som går på VV

DATUM 2008-10-31 KLOCKSLAG 09:57:31
BLOGGADRESS http://absolutlinan.blogg.se/





NAMN:



EMAIL: (publiceras ej)



BLOGG:



KOMMENTAR:

KOM IHÅG MIG: