Goodmorning sunshiiines :)

DATUM 2009-01-21 KLOCKSLAG 13:43:06
Eller vad säger jag? God´middag är mer passande. Men efter att ha spenderat en hel kväll + natt med Stina som sitter uppe till typ fem på morgonen så blir ju hela dygnet helvänt.

Mina ögon var tunga som bly klockan 12 efter 14 timmars jobb och då hade Stina bara varit upp i typ 6 timmar haha. Kände mig otroligt social när jag jag låg och halvsov i soffan hela tiden..

Åkte hemåt för en timme sen drygt eftersom att det står jobb på schemat idag. Köpte även lite Sushi för  mina sista pengar så nu är jag PANK till den 27:e.... Åkte hem till mamma och åt sushin och när jag öppnade dörren stog det en städerska där.

Jag bara : "WHAAAT? Vad kostar du?" (okej kanske inte trevligaste hälsningsfrasen men jag blev ju så chockad..  :P)

Hon bara " Det beror på hur stor lägenhet etc etc du har.." 

Så nu har jag köpt en städerska! Eller hyrt kanske det heter haha... 

Hörs ikväll!

 







Maria

fin bild :)

DATUM 2009-01-23 KLOCKSLAG 06:22:57
BLOGGADRESS http://akm.blogg.se/


Angelina!

fin blogg :D allt bra medc dig dÅ?;D

DATUM 2009-01-23 KLOCKSLAG 09:10:22
BLOGGADRESS http://angelinav.blogg.se/


Stina

Men ååh, jag vill också ha en go städerska här hemma :P Vad kostade hon då? :)

DATUM 2009-01-23 KLOCKSLAG 11:25:03
BLOGGADRESS http://staiina.blogg.se/


Lina

Hej Lina! Jag undrade om du skulle kunna skicka den där bilden till mig. Den på "pinupp"- städerskan. Så läcker! Tack! // Lina

DATUM 2009-01-23 KLOCKSLAG 14:59:52





NAMN:



EMAIL: (publiceras ej)



BLOGG:



KOMMENTAR:

KOM IHÅG MIG: