Top model

DATUM 2009-01-08 KLOCKSLAG 22:03:45

Bild: Carro


Idag har jag varit riktigt duktig och städat. Det ni, det är inte ofta det händer men nu jäklar! Efter det "firade" jag min städning med lunch med Stina.. Hon är så söt nu när hon kör no makeupweek :)

Etter det blev det bio med älsklingen... The day the earth stod still, ganska bra men jag vill fortfarande se Australia som jag aldrig får se ju!! Antingen går den inte eller så är det fullbokat... Jaja..

Kollade in Carros blogg och såg att hon skulle köra top Modelmarathon.. Det ska jag med göra bara för det!


Godnatt och sov gott!









carro

haha, gör det (Y) :D <3

DATUM 2009-01-08 KLOCKSLAG 23:45:34
BLOGGADRESS http://carolinesrum.devote.se


carro

btw, du är inte den bästa på länkning :P hahahh ;) nu har jag bara 1 avsnitt kvar att kolla på. har kollat på 10 st idag :P hahhaa

DATUM 2009-01-09 KLOCKSLAG 00:23:20
BLOGGADRESS http://carolinesrum.devote.se





NAMN:



EMAIL: (publiceras ej)



BLOGG:



KOMMENTAR:

KOM IHÅG MIG: