LISTA

DATUM 2009-11-17 KLOCKSLAG 13:38:47
Har inte så mycket att göra så därför slänger jag upp en sån här liten lista, enjoy!

1.
De 3 senaste köpen jag gjort är Hmm, var så länge sedan jag shoppade men denna ringen och boken och så beställde jag och mormor lite saker från yves rocher igår.

2. Den största kändis jag har nummer till i mobilen är Har inget nummer till någon kändis.

3. Det senaste jag googlade var Spegel displayskydd nokia ;)

4. Mitt absolut sämsta köp någonsin en fejk chanel väska från bulgarien

5. I min handväska har jag just nu… Plånbok, pass, ipod och en massa skit

6. Min favoritgata i världen är har nog inte hittat den än

7. Mitt signaturplagg gud vad svårt, har verkligen ingen aning

8. Det absolut finaste/dyraste i min garderob är finaste är nog min bikini från bulgarien och dyraste måste väl vara en esprit kostym som jag har fått


9. Jag är beroende av smycken och skor

10. Min personliga stil kan beskrivas med dessa tre ord: Svart, mycket accessoarer, bekvämt

11. Om jag bara fick shoppa i en affär skulle jag välja tråkigt nog säger jag h&m

12. Jag har aldrig köpt något från chanel, men någon dag så ;)

13. Jag fyndar bäst på second hand

14. Om jag fick ärva någons hela garderob skulle jag välja Rachel Zoes


15. Mitt nästa stora inköp ska bli en dator

16. Min stilikon är rachel zoe

17. I min skosamling har jag alldeles för få skor

18. Min drömväska är någon snygg chanel

bild från engla

19. Varje månad shoppar jag för just nu ingenting

20. På nätet shoppar jag helst just nu från h&m, asos.com

21. Min favorit-modeblogg är svårt att välja en, men säger nog emma

bild från emma

22. Jag är som snyggast när jag är på väg att lägga mig

23. Om jag vill ha smakråd så frågar jag någon vän

24. Mitt hår är fult, det får gärna växa lite fortare

25. Mitt drömjobb är inom mode eller som makeup artist

♥ Caroline







Heaven

hah, ofc rachel zoe (L)



DATUM 2009-11-18 KLOCKSLAG 18:48:51


Heaven

hah, ofc rachel zoe (L)



DATUM 2009-11-18 KLOCKSLAG 18:49:04





NAMN:



EMAIL: (publiceras ej)



BLOGG:



KOMMENTAR:

KOM IHÅG MIG: