Saturday 091107

DATUM 2009-11-07 KLOCKSLAG 21:31:53

Har precis vart iväg och köpt mig två små påsar med godis, blev de ni ser på bilden. Fullkomligt älskar fizzy flaskor, finns inget bättre godis och lakritsnappar gillar jag när de är riktigt mjuka :) Köpte även en liten toblerone eftersom jag vart sjukt sugen på det efter att jag såg ett vänner avsnitt där de åt det. Men nu ska jag bädda ner mig i sängen och sätta på någon bra film. Tror det får bli transformers men är inte helt säker ännu.

♥ Caroline







Saga

Jo, jag undrar. Kollade på kategorin insperation tror jag att det var och jag undrar: vet du hur mycket den där väskan Kenza köpte kosta?Har du köpt den själv? Tack om jag får svar! Lite desperat!

DATUM 2009-11-08 KLOCKSLAG 18:46:11
BLOGGADRESS http://beiingus.blogg.se/





NAMN:



EMAIL: (publiceras ej)



BLOGG:



KOMMENTAR:

KOM IHÅG MIG: