Lyrics

DATUM 2009-10-07 KLOCKSLAG 12:06:23
Vad som sårar mest är att ha varit så nära, ha så mycket att säga och bara se dig gå iväg.
Inte veta vad som skulle kunna ske.

Förlåt mig min svaghet men jag vet inte varför utan dig är det svårt att överleva. För vare gång vi rör vid varandra får jag den här känslan och varje gång jag får en kyss svär jag på att jag kan flyga jag vill att det ska vara för evigt jag behöver dig vid min sida.

Du får mig att ställa mig upp varje gång jag faller.

Om jag bara hade vetat vad jag vet idag. Jag skulle hållt dig i mina armar och ta bort all smärta. Förlåt för att jag skyllde allt som jag själv inte klarar av på dig.  Jag har sårat mig själv genom att såra dig.

Ibland känner jag mig trasig inombords men jag skulle aldrig erkänna det. Skulle du hjälpa mig att förstå? Är du stolt över mig?

Om jag bara hade en till chans att få kolla in i dina ögon och se dig titta tillbaks.

Det känns nästan som den känslan vi hade förut. Kalla mig gärna galen när jag säger att känslan är påväg igen. Allting förändras men skönhet består. Jag kanske drömmer men kan vi isåfall låta denna drömmen vara för evigt?

Ett ögonblick som detta väntar vissa på i en evighet. Jag kan inte förstå att detta händer mig!

Jag vill veta att du fångar mig när jag faller.

Jag har min ängel nu det är en risk jag tar men du är allt jag behöver och mer än det.

Snälla lämna mig inte. Jag har alltid sagt att jag inte behöver dig men på nått sätt kommer jag alltid tillbaka till dig.  Jag lovar. Snälla lämna mig inte, nej lämna mig inte. Jag glömmer säga hur underbar du är mot mig. Jag behöver dig förlåt.




Jag hade lite tråkigt så jag översatte små delar av några populära låtar :)










NAMN:



EMAIL: (publiceras ej)



BLOGG:



KOMMENTAR:

KOM IHÅG MIG: