Fashion

DATUM 2009-10-07 KLOCKSLAG 22:48:01
Har försökt mobilblogga ett jäkla bra tag nu.. Men tydligen funkar det inte :S
Hade ju världens roligaste bild på ingång haha.

Ska strax hoppa i säng för imorgon är det "Planeringsdag" på jobbet som det så fint kallas. Vi ska vara på nått hotell och äta god mat och lyssna på en jädra massa babbel. Och sen ska vi nog lyssna på lite mer babbel och efter det lyssnar vi nog lite till och sen..........

Ja ni fattar :)


 

Om ni undrar var grejerna kommer ifrån så klickar ni bara på bilden.










Helena

Sv: Ang. hur jag behåller motivationen, så hjälper bloggen till en del faktiskt. Det blir en sporre när man vet att man ska skriva om hur det går.

Men sen handlar det mycket om ren beslutsamhet också. För min del handlar det ju faktiskt drastiskt om jag vill leva ett (förhoppningsvis) långt liv och ha hälsan eller inte. Och det vill jag ju. Och då måste jag ju gå ner, det är ju så. :)



Tack för visat intresse! :)



DATUM 2009-10-07 KLOCKSLAG 23:04:08
BLOGGADRESS http://sextiotrekilosovervikt.blogg.se/





NAMN:



EMAIL: (publiceras ej)



BLOGG:



KOMMENTAR:

KOM IHÅG MIG: