Snart dags...

DATUM 2009-10-05 KLOCKSLAG 13:57:33
Hockeysäsongen har ju börjat nu igen så nu har jobbet som servitris på Scandinavium satt igång..
Ska dit ikväll och jobba.  Men förra gången gick det ju inte så bra. Eller jo för mig gick det bra men sämre gick det för Frölunda med 4-1 till djurgården.. Eller var det 5-1?! Jaja nya tag ikväll...

På tal om resultat... Vi tippar alltid på resultatet på jobbet och jag hade sån jääävla otur sist jag skulle tippa. Min syster som också jobbar där stog och skulle tippa och dum i huvet som jag var skriker jag till henne:

- Har 3-1 blivit taget?
Och hon svarar:
- Ja nu har det!

Och så tog hon 3-1. Och vad faan blev resultatet då? Jo men klart 3-1. Grattis till syrran som blev 500 spänn rikare.. GAAAAAAH!


Foto: Frolundaindians.se

Visst är scandinavium fint under hockeysäsongen? Rött och grönt...(Höhö)











NAMN:



EMAIL: (publiceras ej)



BLOGG:



KOMMENTAR:

KOM IHÅG MIG: