Energi

DATUM 2008-12-16 KLOCKSLAG 23:14:16
Nu när jag var i Jukkasjärvi kände jag verkligen att jag fick andas och "ladda batterierna". Alla har varit supersnälla mot mig och jag har fått höra av minst fem människor att jag ska följa mina drömmar och framförallt mitt hjärta.

"Självklart ska jag följa mina drömmar" tänker jag.. Men vad är då mina drömmar? Jag vet inte. Ibland vet jag inte om jag diktar ihop nån dröm bara för att ha en dröm. Det är skitsvårt att veta vad man vill ju! Så idag har tankarna gått kring vad jag egentligen har för drömmar..

Det bästa var när jag stog och väntade på spårvagnen och såg en liten, liten klisterlapp på en lyktstolpe där det stog;

" Vad skulle du gjort om du vetat att du inte skulle misslyckas?" Så jävla bra. Så jäkla mitt i prick. Men det bästa hade varit om dom hade skrivit "Vad skulle du gjort om du hade vetat att du skulle lyckas?" Det låter mer positivt.

Usch nu blev jag sådär sentimental och tänkande igen haha.. Men ibland måste man få ur sig det med..



Foto: Jag




Självklart fick jag inte se nått norrsken så jag fick ta en bild på ett foto istället haha.

Foto: ICEHOTEL


Hur kan man inte tycka detta är vackert?

ps. Vinnaren av Goodiebagen blev en viss Caroline. Jag har skickat ett mejl till dig.. Grattis!







Evelina

Vilka underbara bilder!:D

DATUM 2008-12-19 KLOCKSLAG 14:47:23
BLOGGADRESS http://nybloggkommersnart.blogg.se/


Emilie

Gud vad fint med norrskenet!

DATUM 2008-12-19 KLOCKSLAG 15:08:43
BLOGGADRESS http://emiliel.blogg.se/





NAMN:



EMAIL: (publiceras ej)



BLOGG:



KOMMENTAR:

KOM IHÅG MIG: