Yesterday

DATUM 2008-07-25 KLOCKSLAG 11:02:29
Igår fick jag och Freja för att vara spontana så vi sket i bion och gick och satte oss på favorituteserveringen Victoria. Mysigt värre.. Vi hade typ 10 gubbar bredvid oss som hade nån gayträff eller nått för alla höll om varandra eller kramades. 

Hmm alltså jag har absolut inget emot homosexualitet men ni måste hålla med mig om att det känns lite konstigt att se två män i 45 årsålderns sitta och hålla hand och pussas? 

Har ni sett brokeback mountain? Så jävla gullig fast lite, lite för lång.

Efter gayträffen gick vi vidare och körde tequilarace och blev måttligt fulla höhö. Tills vi kom på att det inte gick några nattbussar och var tvungna  att ta oss till stationen fort som attan.. Självklart hade Gustav druckit igår så han kunde inte hämta mig så jag ringde en taxi som skulle hämta mig vid färjan. Men kommer det nån taxi när jag står där och väntar i tio minuter? Nej! Jävla skittaxi alltså. 
Taxin var höll du hus?








Jessica

45 !! haha Heath Ledger blev ju bara 28 och Jake Gyllenhaag är typ inte ens 30 :p

DATUM 2008-07-31 KLOCKSLAG 16:28:26
BLOGGADRESS http://stiertica.blogg.se/


julia

Hej!

Jag har nyss skrivit ett lång inlägg om hur dåligt sveriges hjälp till ungdommar som mår dåligt är. jag skulle bli jätteglad om du ville kommentera och säga vad du tycker och delta i debbatten.Det är ändå ett viktogt ämne.

http://jsomijulia.blogg.se/2008/august/utkast-okej-nu.html

DATUM 2008-08-01 KLOCKSLAG 13:35:57
BLOGGADRESS http://jsomijulia.blogg.se/





NAMN:



EMAIL: (publiceras ej)



BLOGG:



KOMMENTAR:

KOM IHÅG MIG: