Hellu bloggen...

DATUM 2008-06-30 KLOCKSLAG 23:56:37
Some updates. självklart angående bloggträffen haha..
Ni som har anmält er kommer troligen få ett bekräftelsemejl. Men jag kan garantera till 99% att ni som har och som anmäler er nu definitivt har en plats på festen :)

Har ni andra frågor? Tveka inte att skriva en kommentar om just din fråga. Så ska jag försöka svara!

PS. Tävlingen avlutas imorgon 10.00









Mintra

då kan man känna sig lugn iaf :) för jag anmälde mig för några dagar sen ... men är inte riktigt säker om ni har fått mitt mail ?

DATUM 2008-07-01 KLOCKSLAG 13:36:29
BLOGGADRESS http://mawongsa.devote.se


Hanna

Hej!

Jag har anmälde mig förra veckan (direkt när det kom upp på bloggen att ni skulle anordna det här) men inte fått ngt svar eller bekräftelsemail.. =( Jag skrev aldrig med min kompis namn för jag visste inte att man skulle göra det. =( usch , jag är jätteorolig att jag inte kommer få komma... Snälla svara... kram

DATUM 2008-07-01 KLOCKSLAG 15:17:33


Rebecca

Får man ingen bekräftelse? Annars vet man ju inte om man är anmäld och "godkänd" eller inte... svara gärna i min blogg..

DATUM 2008-07-02 KLOCKSLAG 23:11:05
BLOGGADRESS http://www.bexs.se


Lina

Har bara en undran, eller två :P 1. Är det inträde, isf vad? och om jag anmälde mig och lämna namnet på min kompis med, är det omöjligt att ta med en annan vän? Tack på förhand

DATUM 2008-07-06 KLOCKSLAG 22:01:00





NAMN:



EMAIL: (publiceras ej)



BLOGG:



KOMMENTAR:

KOM IHÅG MIG: