Var ska vi bo?!

DATUM 2008-06-30 KLOCKSLAG 01:12:07
Fyy farao vad snäll jag är som leker researcher åt er men här har ni tips på hotell inför vistelsen:
Tillochmed kommentarer på vad jag tycker om dom haha...

1. Gothia Towers - riktigt fint hotel, ligger väldigt centralt precis intill Liseberg. Ganska dyrt dock.

2. Apple hotel- ganska billigt ligger dock inte jättecentralt.. Men det finns en spårvagn som går nästan hela vägen fram.

3. Albelle - har aldrig sovit där. Men det verkar var ganska billigt och bra.

4. Avalon - Nytt, coolt hotell med pool på taket :P haha detta ligger närmast BLVD men det är nog inte så billigt.

5. Hotell Liseberg - Ligger också centralt medelpriser. Liseberg har även ett "vandrarhem" som ligger en bit bort. Läs mer på hemsidan.

6. Radissonsas - Detta ligger precis intill stationen. Stort och ganska dyrt skulle jag tro.

7. First hotel G - Ligger stationen. Var faktiskt inte såå dyrt när jag kollade in prislistan. Sen hade dom nått som hette Ladys rooms. Det lät coolt ;)

8.Hotel Opera- Ligger centralt precis brevid alla affärer. Medelpriser.

För er som inte är så kräsna finns:

9. Gbgs Vandrarhem - Har ingen aning om hur detta är men det verkar ligga jätte centralt + att det är billigt. Minus är att du nog måste ha med dig egna lakan.

10. Minihotell - Det här verkade ganska bra. Ligger 3-4 hållplatser bort med spårvagn och var asbilligt. Här behöver du också ta med dig lakan om du inte känner för att betala ynka 90 spänn för städning, lakan + handduk.


Gothia Towers. Pretty nice, huh?

Men tjejer och killar boka nuuu om ni ska få plats. Tänk på att Gothia Cup är då så dom flesta hotell är redan ganska smockade..




BTW: Det finns självklart ännu fler hotel! Har ni bott på nått najs så ge mig ett tips så kan jag ju skriva till det på listan :)

Ps. Glöm inte att anmäla er till festen det finns fortfarande plaster kvar!







Melina

fin blogg!

DATUM 2008-06-30 KLOCKSLAG 09:34:50
BLOGGADRESS http://mmelina.se


X

Gud va roligt med bloggfest! :)

DATUM 2008-06-30 KLOCKSLAG 11:30:41
BLOGGADRESS http://iwonderyouwonder.blogg.se/


MissJ

Hallu, får jag fråga världens knäppaste fråga? Är du stor som bloggerska, för jag har aldrig hört talas om dig och så ska du och Stina ha en bloggträff? Undrar bara hur ni känner varandra:D

DATUM 2008-06-30 KLOCKSLAG 12:07:00
BLOGGADRESS http://juliasplejs.bilddagboken.se


Lova

Heej! kan man anmäla sig till bloggträffen.. bor i gbg, vart ska ni ha den?

DATUM 2008-06-30 KLOCKSLAG 13:29:27
BLOGGADRESS http://nolim.blogg.se/


Mira

Hej hej!! Jag har anmält mig för några dar sen!! Nu undrar jag, får man ngt bekräftelsemail, så man vet att mailet/anmälan garanterat kommit fram. Jag avbokar nämligen min resa för denna tillställning, så jag vill VÄLDIGT gärna veta!!



//Mira

DATUM 2008-06-30 KLOCKSLAG 14:55:45
BLOGGADRESS http://metrobloggen.se/husfrun


Anonym

Scandic är ju annars alltid en trogen vän. Haha :)

DATUM 2008-06-30 KLOCKSLAG 18:14:57


Malin

Hotell Örgryte är billigt och ligger i Göteborgs mysigaste stadsdel. 60-bussen stannar utanför o man är på avenyn på 10 min om man tar bussen!

Har man lika stor chans att få en biljett om man inte har någon blogg?

DATUM 2008-06-30 KLOCKSLAG 19:45:41


Anonym

hotell elite park avene ska man bo på..ligger perfekt på avenyn..men ingenting för stillösa fattiglappar

DATUM 2008-07-03 KLOCKSLAG 10:10:55


Lisa

avalon är jätttttttefint! Det är verkligen grymt fint. och poolen är såå cool:D och alla spårvagnar går precis bredvid där. Men det kan ´vara dyrt :( sen finns det en bio 10 sek bort, om man vill kolla film. Och det finns restauranger och hotellet ligger PÅ shoppninggatan. Vad mer kan man önska? :D

DATUM 2008-07-09 KLOCKSLAG 11:33:55





NAMN:



EMAIL: (publiceras ej)



BLOGG:



KOMMENTAR:

KOM IHÅG MIG: