Och vinnarna är:

DATUM 2008-05-16 KLOCKSLAG 15:19:16

Jätteglad att det var så pass många som hade minst två bra saker att säga om sig själva:)

Har du någon liknande tävling som hjälper istället för stjälper unga tjejer så länkar jag gärna till dig! Jag har tröttnat på dom pinnsmala idealen, det är dags för vanliga, glada tjejer!

Dags för vinnaren eller rättare sagt vinnarna i tävlingen ( jag drog bara två på måfå):

1. Mizzu- "Jag är specciell, jag är jag och ingen annan"
Grattis till läppglanset:)


2. Maricka Rödebäck - "Jag är oftast alltid glad. Jag är en brud som älskar att bjuda på sig själv."
Grattis till en bonusvinst:)


Grattis jag har skickat mejl till er två!










Marica Rödebäck

Vad kul, tackar =)

DATUM 2008-05-17 KLOCKSLAG 10:29:55
BLOGGADRESS http://rodeback.blogg.se/





NAMN:



EMAIL: (publiceras ej)



BLOGG:



KOMMENTAR:

KOM IHÅG MIG: