Utmaning

DATUM 2008-05-13 KLOCKSLAG 10:13:16
Gillar egentligen inte sånna här grejer, men okej lets give it a try :)


För fem år sedan:
Var jag 13 år... Bodde jag i Smålands djupaste skogar, hade två hästar och mockade skit varje dag. Haha det trodde ni inte va?!
Men flyttade sedan på sommarlovet till Örgryte i Göteborg där min värld blev det helt motsatta; för här fanns inga hästar, mopeder eller skog bara lisebergskaniner, spårvagnar men också kläder :)


För tre år sen:
Var jag 15 och började gymnasiet. Spa och fitness i varberg fick det bli. Flyttade dit och bodde ihop med Fia.

För ett år sen:
Längtade jag som faan till att bli 18, jobbade hela sommaren i en margarinfabrik haha!

För tre månader sen:
Var jag i Thailand med Gustav :)

Igår:
Gick jag en promenad i det otroligt blåsiga vädret med Gustavs mamma.

Imorgon:
Ska jag först på ansiktbehandling sen ska jag gå och jobba som personlig assistent till Alice :)

Om ett år:
Har jag och Gustav fått vår nya lägenhet och då är det bara ett år kvar tills jag får söka in på Polishögskolan... Weei:)

Jag i Thailand :)


Ni som också gjort denna kan väl skriva en kommentar så att jag får läsa era också:)








Veronica

Jag har gjort den :)

DATUM 2008-05-14 KLOCKSLAG 19:42:02
BLOGGADRESS http://veroniicaa.webblogg.se/





NAMN:



EMAIL: (publiceras ej)



BLOGG:



KOMMENTAR:

KOM IHÅG MIG: