Final

DATUM 2008-11-28 KLOCKSLAG 22:52:06
Jaha då var Idolfinalen bestämd.. Fick ju som sagt en gratisbiljett så varför inte? Fast hade jag fått välja mellan denna finalen och förra så hade jag lätt valt förra tyckte Amanda var så otroligt bra!

Förra Idolfinalen fick mig att  tänka på att jag just då var  i Jukkasjärvi på Ishotellet förra året... Fyy va kul det var... Måste dit igen alltså..Jag hjälpte till att bygga hotellet, kolla på iskonstnärernas skickliga arbeten och även åka på en 4 timmar lång hundspannsfärd.. Det ni det var tider det! Haha!

Ska försöka hitta mina bilder därifrån nån dag :)




Förresten vem åkte ur Idol idag?

 







josefin

Åh jag skriver först, =) hehe

de stog mellan alice och johan, så johan fick lämna faktiskt men de tyckte jag var bra röstat. Vad tycker du

DATUM 2008-11-28 KLOCKSLAG 23:06:01
BLOGGADRESS http://joosefinpersson.blogg.se/


anne

fy vad kallt det ser ut, kom nu hit din lilla bloggnörd o lär mig mer.

känner mig töntig när jag ser er andras fina upplägg på datan.

du förstår jag är ju inte uppvuxen med burken på samma vis som er, så kom hit o lär mig. kramar anne

DATUM 2008-11-28 KLOCKSLAG 23:56:56
BLOGGADRESS http://globalhandsome





NAMN:



EMAIL: (publiceras ej)



BLOGG:



KOMMENTAR:

KOM IHÅG MIG: