KAAOOS!!

DATUM 2008-11-30 KLOCKSLAG 22:31:18
När Stina frågade om jag kunde passa hundarna när hon drar till sitt varma ställe så tänkte jag:

Äh jag har redan två, vad gör två till? Herregud!

 Så fort en börjar skälla börjar alla dom andra tre. Säger jag till en att sluta så slutar den men då har jag bara tre hundar kvar att säga till och innan jag har hunnit säga till den tredje så har den första redan börjat igen!

Och om en hund råkar pissa inne.. Då råkar dom andra tre också råka göra samma sak!
 

 Nej skämtåsido så är det underbart när alla är tysta.. Som nu när alla ligger ihopslingrade i en hög i soffan... Naaaw.. Det är så nyp-i-kinden-gulligt!


Om jag säger såhär:





Camelia + Mirabella


PLUS


Charlie och Bianca
(stinas hundar)



Är lika med:



KAOOOS!

Fast vääldigt mysigt också:)













Hilley

är det stinalees hundar? Alla var söta!

DATUM 2008-12-01 KLOCKSLAG 13:02:44
BLOGGADRESS http://hilley.blog.se


stina

åhhh snuttisar!! Tänker på er allihop och tusen tack älskade lina för att du gör detta, jag är skyldig dig en stoor tjänst!! Förstår att det måste vara jävligt tufft med alla 4 haha.. Här är allt kanon, ses om ett tag, kramar stina

DATUM 2008-12-03 KLOCKSLAG 13:55:39
BLOGGADRESS http://stinalee.se





NAMN:



EMAIL: (publiceras ej)



BLOGG:



KOMMENTAR:

KOM IHÅG MIG: