KramHörna

DATUM 2008-11-29 KLOCKSLAG 10:55:20
Sitter här och kollar lite inredningssidor på internet... Jag älskar verkligen allt som har med inredning och nu när man har flyttat hemifrån är det ännu roligare!

Dock hade jag velat äga min lägenhet för då hade man kunnat göra mycket mer som att renovera och så. Man vill ju inte lägga ner en massa tid och pengar som man inte får tillbaks ju...

Fast det går ju att göra en lägenhet väldigt mysig ändå utan att riva ut allt och bygga nytt.. Är grymt sugen på att köpa sånna här väggord:



Hade inte det varit jättemysigt med en Kramhörna?!

Det fanns mys och hångelhörna också, det ni!







Hanna

Jag önskar också att jag ägde min lägenhet, men men.. det får man väl göra nån gång i framtiden :) Och som du säger, man kan faktiskt göra mkt fint, utan att riva ner allt till grunden! Och mkt går att göra utan att det ska kosta en förmögenhet!



Om du gillar irnedningssidor, så kan jag ju tipsa om en, som jag hittade på en inredningsblogg:



http://www.inredningsskolan.se/simulator/



Dels finns det bra tips, sen älskar jag simulatorn, där man verkligen får se vikten av ex färgsättning. Mkt kul, och enkelt! testa vettja!

DATUM 2008-11-29 KLOCKSLAG 16:13:15





NAMN:



EMAIL: (publiceras ej)



BLOGG:



KOMMENTAR:

KOM IHÅG MIG: