Bloggdesign

DATUM 2008-10-12 KLOCKSLAG 16:58:10
Jag tycker att det är riktigt roligt att hålla på med bloggdesign.. Tyvärr kan jag inte göra några headrar eftersom att jag inte har photoshop och utan photoshop måste man vara riiiktigt duktig för att få till det..

Men jag kan ju alltid hålla på med lite koder och sånt i kodmallen.. Fast jag fattar inte varför blogg.se tog bort förhandsgranskningen på kodmallen? Det är skitofta jag råkar göra fel och inte riktigt vet hur jag ska fixa det.. Som tur är har jag haft några snälla bloggerskor som hjälpt mig att återställa allt igen :)

Nu sist har jag gjort en "mouseover" på min visningsbild.. Blev faktiskt lite stolt att jag lyckades göra det all by my self  haha;)



Jo by the way.. Brukar aldrig vara med i tävlingar där jag måste länka men kände för att göra ett undantag denna gång..
Tyckte att linnet och berlockerna amandajosefine var så otroligt söta! Så nu hoppas jag på vinst ;)



Visst var dom söta?








Linda

Svar: Japp det är kul :)

DATUM 2008-10-12 KLOCKSLAG 17:12:31
BLOGGADRESS http://spjatte.blogg.se/





NAMN:



EMAIL: (publiceras ej)



BLOGG:



KOMMENTAR:

KOM IHÅG MIG: