Sminktips

DATUM 2008-10-10 KLOCKSLAG 14:45:36




Jag ljuger inte när jag säger att jag har testat hundratals olika foundations, concealers, täckstift och allt vad heter för att få sån där perfekt hy..

Jag har visserligen ingen direkt problemhy men jag blir ofta röd över näsan och kinderna om det är varmt eller om man har druckit lite alkohol :P


Så när jag var och pratade med en makeupartist på NK som hette Yvonne så sa hon direkt att det var denna jag skulle ha. Och tro det eller jag har hittat DEN!

Den täcker perfekt, den lägger sig inte som en kaka och det känns inte alls som om den täcker porerna eller liknande. Och framförallt är den sjukt lätt att lägga på. Annars måste man ju alltid ha sånna där svampar och skit men nu drar man bara ett streck och smetar ut med fingrarna så blir det perfekt :)













NAMN:



EMAIL: (publiceras ej)



BLOGG:



KOMMENTAR:

KOM IHÅG MIG: