Shopping :)

DATUM 2008-09-23 KLOCKSLAG 21:46:08


Idag när jag och mamma skulle in till stan såg vi en skylt där det stog att det var 70% hos Myrorna..
Och jag som älskar att shoppa alla slags kläder var bara tvuuungen att gå in och kika och visst fanns det ganska eller jag menar väldigt mycket skit men jag hittade några grejer som kanske kan bli bra om man piffar till dom lite :)

En grej jag köpte var nån slags skjorta.. Men det var visst inte bara jag som gillade den för att när jag stog i kassan kom en tjej fram till mig och frågade om hon fick köpa den av mig för 150 kronor.. Fast jag tyckte den var så söt så jag köpte den för 25 :P

Visar den nån dag framöver måste bara tvätta den först, man vet ju aldrig vem som har haft den innan...







mia

alltså, du tror inte att den redan är tvättad om de säljer den?

DATUM 2008-09-28 KLOCKSLAG 02:23:34
BLOGGADRESS http://myillwill.blogspot.com





NAMN:



EMAIL: (publiceras ej)



BLOGG:



KOMMENTAR:

KOM IHÅG MIG: