Streetstyle

DATUM 2008-09-27 KLOCKSLAG 07:44:31
Fanns så många med fina kläder på modevisningen så var bara tvungen att ta kort.. Dock hade jag inte så mycket batterier men men tre stycken hann jag med haha ;)


Lätt coolast kläder älskade den rosa slipsen och den knutna halsbandet.. Jag säger ju det...
Det är detaljerna som räknas..





Kolla vilken söt klänning! Och söt person dessutom,Linnea hette hon om jag inte har helt fel för mig :)



Riktigt het frisyr.. Ni skulle hört min mamma som också var med på modevisningen..
Hon bara "sån frisyr bara måste jag ha"







Stina

hej.. jag sov skitlänge idag!! vad händer idag nu då? Jag har ju hundarna och de =/

DATUM 2008-09-27 KLOCKSLAG 14:25:45
BLOGGADRESS http://stinalee.se


Louise

va sött med slips och knutet halsband!

skulle alldrig våga ha det sjäkv men ändå :P

fin blogg, kram Louise

DATUM 2008-09-28 KLOCKSLAG 18:29:29
BLOGGADRESS http://loux.blogg.se/


linnea

hej! jag heter linnea, helt rätt :) kul att du tyckte mina kläder va snygga, synd bara att jag blev så dålig på kort :(

DATUM 2008-10-03 KLOCKSLAG 17:07:40





NAMN:



EMAIL: (publiceras ej)



BLOGG:



KOMMENTAR:

KOM IHÅG MIG: