Morning

DATUM 2009-02-19 KLOCKSLAG 09:20:34
Hade nästan precis gått upp när det plingade på dörren..

Undrade vem som kommer såhär tidigt på morgonen? Tog på mig en sleten tröja och öppnade dörren... Då går det upp ett ljus (klart det gör eftersom jag vet vem som står utanför nu haha). Nej men det var städerskan just ja!

Hon har varit här en gång innan och både jag och G blev nöjda så vi bokade henne en gång till.. Men förra gången var jag inte hemma... Nu är jag det och jag vet inte vad jag ska ta mig till! Det är SKITjobbigt att kolla på när nån annan städar mitt hem.. Måste verkligen göra nått..

Funderar på att gå och träna lite innan jag ska åka in till stan och jobba.. Ja det får det bli. Hörs senare! Kram




Ett av de nya fotona av Emelie







Anonym

FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

DATUM 2009-02-19 KLOCKSLAG 13:07:29


Andrea

så fint namn!

DATUM 2009-04-16 KLOCKSLAG 18:38:18
BLOGGADRESS http://andreaemelie.blogg.se/





NAMN:



EMAIL: (publiceras ej)



BLOGG:



KOMMENTAR:

KOM IHÅG MIG: