Fotografering + nyår:)

DATUM 2009-01-08 KLOCKSLAG 12:35:42
Gårdagens fotografering med Emelie var så jäkla bra! Emelie hade hittat finfina kläder som jag verkligen trivdes i och Jenny sminkade mig så otroligt snyggt. Dom två tillsammans är ett jäkla bra team!

Vi började med utomhusfotograferingen eller utomhus var det la inte riktigt eftersom att vi hittade nån gammal övergiven restaurang. Fönstrena var borta så vi klättrade in där. HIttade en hel del coola grejer där inne haha.

Förra gången när hundarna var med kände jag mig bara söt och liten men denna gången bestämde jag mig för att inte bara se söt ut på bilderna....


Så efter att ha sladdat runt lite med bilen åkte vi sedan hem och då blev det den efterlängtade Monroefotograferingen :)


Hoppas verkligen att dom bilderna blev bra men det tror jag :)

Ni får se bilderna när dom kommer!

Lite nyårsbilder:


Chokladmousse mums! Observera mina partyskor :)



Freja och jag




JA som sagt.. Jag vet att du gillar det Johnny.



Jag, Freja och Petra



Här kan vi snacka om att sträcka på halsen haha.



Oj vad alla ser roade ut :P





Jag och Lisa









Fotograf Emelie Ohlsson

Asså Lina fyfaaaaaaaan vad snygga bilder,

kollar igenom och väljer ut nu, tokigt fina, helt sjukt, haha!



Skickar dom ikväll eller så :)

kram på dig!!



(vi var ett bra team alla tre tycker jag hihi)

DATUM 2009-01-08 KLOCKSLAG 14:33:53
BLOGGADRESS http://emelieohlsson.blogg.se/


The Cat

sådana dunsockor hade jag för etttvå år sedan innan jag gick sönder dem,hehe

DATUM 2009-01-10 KLOCKSLAG 14:45:21
BLOGGADRESS http://stunda.blogspot.com





NAMN:



EMAIL: (publiceras ej)



BLOGG:



KOMMENTAR:

KOM IHÅG MIG: