Hallå mina vänner!

DATUM 2009-03-24 KLOCKSLAG 19:09:43
Idag gjorde jag en dundertabbe; jag var helt säker på att jag skulle jobba kväll idag men så var tydligen inte fallet. Jag skulle jobba dag vilket innebär att man börjar jobba klockan 7. Jag vaknande 08.30. Haha

Jag ringde jobbet men dom sa att jag inte behövde komma.. Såå vad har jag gjort idag? Inte ett skit. Tog en promenad innan och hämtade min cykel men annars har jag bara legat och kollat på Project Runway så nu vet jag vem som vinner!

Angående lägenheten var den så i så jäkla dåligt skick att jag bestämde mig för att inte ta den. Jag får helt enkelt leta vidare :)

Nu ska jag snart kolla lite Äntligen Hemma och bara slappa vidare. Ha en fortsatt bra kväll!








fint - en blogg om mode

Project Runway är sjukt bra :)



Kan du hjälpa mig med hur man skiljer en äkta Chanel 2.55 från en fake? Jag vet redan det som står på Kjeck, Classic Original och så, men du kanske har något tips? Kommentera i mitt senaste inlägg i så fall, där jag har bloggat om det :)

DATUM 2009-03-27 KLOCKSLAG 14:27:50
BLOGGADRESS http://fint.webblogg.se/


SZ Crew

Hej!



Checka gärna in SZ's nya Outfit och skönhet blogg!



Hos Fashion Inn By SZ kommer ni att hitta outfits för alla smaker, ni kommer att få råd om hur man klär sig, om vad som är inne och vad som är ute, hur en plagg bör användas och hur den inte bör användas. Ni kommer också at få skönhetsråd, detta gäller självklart både kvinnor och män.

Vi kommer också att börja med "give aways" och tävlingar där vi delar ut unika plagg som vi hittar, skönhetsprodukter m.m.



Du/Ni får gärna skicka in Feedback och egna Outfits samt motivering, tycker vi att motiveringen och outfit:en är bra så kommer vi att publicera den tillsammans med en länk till den som skickade outfiten!

Du skickar feedback eller Outfits till [email protected]

DATUM 2009-03-31 KLOCKSLAG 10:37:38
BLOGGADRESS http://[email protected]


Linnea

Project runway är väldigt bra, det är ju så intressant att se kläderna som de gör. =)

DATUM 2009-04-24 KLOCKSLAG 21:37:07
BLOGGADRESS http://finelinnea.blogg.se/





NAMN:



EMAIL: (publiceras ej)



BLOGG:



KOMMENTAR:

KOM IHÅG MIG: