Vaccination

DATUM 2009-11-05 KLOCKSLAG 22:50:49



Jag vet inte varför men jag har varit ruskigt anti mot vaccinet för svininfluensan. Tankar som "Det händer inte mig" eller "alla andra kan ju ta vaccinet, bara jag slipper" har ständigt åkt runt i mitt huvud.

Men på jobbet idag kom droppen. Alla hade jättebra argument för att man ska ta vaccinet och jag erkände helt enkelt att mina argument mot vaccinet inte höll. Så "snäll" som sköterskan var kunde hon ge mig en spruta redan ikväll istället för att jag ska behöva gå upp tidigt imorgonbitti....

Så nu är jag vaccinerad och jag har överlevt. Jag har knappt alls ont i armen och bara pyttlelite huvudvärk. Men jag ska nog vänta tills imorgon innan jag säger för mycket.

♥ Lina










NAMN:



EMAIL: (publiceras ej)



BLOGG:



KOMMENTAR:

KOM IHÅG MIG: